V rámci lektoringu se věnuji vytváření programů a interaktivních workshopů na míru potřeb klienta. Hlavní náplní těchto kurzů jsou témata komunikace, obchodní dovednosti, sebeprezentace a marketing.
V případě zájmu lze řešit uvedená témata formou individuálního poradenství.
NEJŽÁDANĚJŠÍ TÉMATA:
CHCETE POSÍLIT SVOJE PREZENTAČNÍ DOVEDNOSTI?
HLEDÁTE NOVÉ PRACOVNÍ MÍSTO, NEBO SE CHYSTÁTE K VÝZNAMNÉMU JEDNÁNÍ?
MINIMUM PRO ÚČINNOU PREZENTACI
Pokud se chystáte k veřejnému vystoupení, hledání nového pracovního místa,
nebo k významnému jednání, je užitečné se zamyslet nad následujícími otázkami:
- Jak si naplánovat strukturu prezentace?
- Které vhodné vizuální pomůcky zvolit a použít ke zdůraznění sdělení?
- Podle čeho identifikovat potřeby a záměry posluchačů?
- Jakým způsobem reagovat na nepříjemné otázky?
Cíle
- Ujasnit si účel prezentace
- Porozumět potřebám a zájmům posluchačů
- Pečlivě naplánovat, strukturovat a zpracovat vlastní prezentaci
- Efektivně zvolit a používat vizuální pomůcky
- Pozitivně reagovat na otázky posluchačů
- Při ukončení prezentace důkladně ověřit, zda posluchači pochopili její účel
- Využít zásadu 3 Ř aneb účelnou stavbu prezentace
MÍVÁTE SPORY SE SVÝMI BLÍZKÝMI, NEBO V PRACOVNÍM PROSTŘEDÍ?
CHYBÍ VÁM SCHOPNOST ZJISTIT, CO OD VÁS DRUHÝ OPRAVDU CHCE?
JAK ÚČINNĚ KOMUNIKOVAT V PRÁCI I V SOUKROMÍ?
Míváte spory se svými blízkými, nebo v pracovním prostředí?
Chybí Vám schopnost zjistit, co od Vás druhý opravdu chce ?
Nedaří se Vám účinně vyjednávat? Potom můžeme hledat společně řešení:
- Jak navázat uspokojivé přátelské vztahy?
- Proč o sobě sdělujeme řadu informací ještě dříve, než promluvíme? Jak toho využít?
- Jak účinně naslouchat?
- Jak zvládnout konfliktní situace?
- Jak pojmenovat a dosáhnout toho, co právě potřebujeme?
Cíle
- Porozumět vlastní komunikaci, sebepoznání
- Naučit se klást otevřené otázky
- Využít námitky a pracovat s nimi v rozvíjení komunikace
- Umět využít asertivní techniky, vyjednávat a najít oboustranně výhodná řešení
- Získat užitečné nástroje pro naplnění cílů komunikačního procesu
- Umět používat zpětnou vazbu pro ověření oboustranného porozumění
UVAŽUJETE O TOM, JAK BÝT ÚSPĚŠNĚJŠÍ PŘI OBCHODNÍM JEDNÁNÍ?
POTŘEBUJETE LÉPE PLNIT DANÝ PLÁN?
CHCETE VÉST ROZHOVOR KE STANOVENÉMU CÍLI JEDNÁNÍ?
JAK SE STÁT ÚSPĚŠNĚJŠÍM OBCHODNÍKEM?
Uvažujete o tom, jak být úspěšnější při obchodním jednání?
Potřebujete lépe plnit daný plán?
Chcete vést rozhovor ke stanovenému cíli jednání?
- Máte obavy z telefonování novým zákazníkům?
- Potřebujete posílit jistotu své prezentace v neznámém prostředí?
- Umíte přirozeně otevřít rozhovor?
- Jak zjistíte, co zákazník skutečně potřebuje?
- Jak zvládnete a využijete námitky zákazníka?
- Čím prosadíte nabízené řešení?
Cíle
- Komunikace A- Z
- Naučíte se účelně organizovat svůj čas a obchodní schůzky
- Zvládnete oslovení klientů a otevření rozhovoru
- Naučíte se sestavit prezentaci podle potřeb zákazníka
- Budete umět rozlišit a využít nákupní signály
- Zvládnete pracovat s námitkou a posílit vztahy se zákazníkem
- Naučíte se pracovat se zpětnou vazbou pro zákaznický servis
JE PRO VÁS OBTÍŽNÉ VYVÁŽIT NÁROKY PRACOVNÍHO ZATÍŽENÍ A SOUKROMÉHO ŽIVOTA?
UMÍTE ZPRACOVAT STRES ZE SVÝCH ROLÍ A NEPŘENÁŠET HO DÁLE?
UMÍTE ZVLÁDNOU NÁROKY MANAŽERSKÉ POZICE
Je pro Vás obtížné vyvážit nároky pracovního zatížení a soukromého života?
Umíte zpracovat stres ze svých rolí a nepřenášet ho dále?
- Jak se stát pánem svého času?
- Jak zvládnout stres z rolí v práci a v soukromí?
- Jak vést lidi k lepším výkonům?
- Jak nevyhořet?
Cíle
- Určit priority v osobním i pracovním životě
- Najít rovnováhu mezi prací a odpočinkem
- Porozumět vlastní hodnotě a znát své možnosti
- Naučit se zvládnout vlastní emoce a porozumět emocím druhých
DOSTÁVÁTE OD PODŘÍZENÝCH TO, CO OČEKÁVÁTE?
ČEKÁ VÁS KARIÉRNÍ POSTUP A NEVÍTE, JAK SE NEJLÉPE PŘIPRAVIT?
JAK EFEKTIVNĚ ŘÍDIT LIDSKÝ POTENCIÁL
Dostáváte od podřízených to, co očekáváte?
Čeká Vás kariérní postup a nevíte, jak se nejlépe připravit?
Takové a další otázky společně můžeme rozvíjet při společné práci:
- Jak přijímat a zadávat úkoly?
- Jak (ne)hodnotit, ale motivovat?
- Jak získat, co si zasloužíme?
Cíle
- Naučit se prosadit vlastní cíle a jejich řešení
- Využít návrhy kolegů v týmu a rozvíjet je
- Umět si vzít a dávat zpětnou vazbu a využít ji ke svému rozvoji
- Naučit se rozpoznat potenciál podřízených a využít jej pro rozvoj řešení ve firmě
Příklady praxe Více informací o proběhlých akcích